پس از روی کار اومدن علی فروغی ۳۰ ساله به عنوان رییس جدید شبکه ۳ سیما، تماشاگر اتفاقات عجیبی در این شبکه تلویزیونی پر مخاطب سازمان عریض و طویل صدا و سیما هستیم.
سازمانی که خروجی و اثربحشی برنامه ها و فعالیت  هاش با وجود بودجه های هزاران میلیارد تومانی، سال به سال افت می کنه و مخاطبان خیلی از دست داده. این پسر جوون قصه ما به قول احسان خان علیخانی، بچه باجناق غلامعلی حداد عادل (رییس قبلی مجلس) بوده و به نظر می رسه با تجربه نزدیک به صفر در کار برنامه سازی و مدیریت کلان رسانه، قصد تغییر ریشه ای در این شبکه جوون پسند امتحان پس داده داره.
تیر اول رو چند ماه پیش به پر بیننده ترین برنامه تاریخ  تلویزیون ایران شلیک کرد و عادل فردوسی پور محبوب رو از اجرای چند برنامه ۹۰ منع کرد.

دعوای رسانه ای علی فروغی جوون با عادل خان که دلیل روی آنتن نرفتن این برنامه پس از سالها اجرای موفق و مرتب و دائمی شده بود، ختم به خیر شد و ۹۰ دوباره واسه تحلیل رقابتای لیگ خلیج فارس به صحنه برگشت. هر چند عادل هیچ گونه موضع گیری مستقیم درباره این مدیر جوون نکرده اما انگار تنها پول و سرمایه اجتماعی، دلیل شده تا این دو جوون قصه ما، سوختن و ساختن رو بر دعوای علنی، ترجیح بدن. چه قبول کنیم چه قبول نکنیم، عادل فردوسی پور شبکه ای تو یه شبکه س و رسانه ملی، فردی در قد و قوارهای عادل نداره. اما انگار به نظر مدیر جوون، یه جانشین خوب واسه اون هست: محمد حسین میثاقی!

نوشته دیگر :   جدید ترین فرصت های بورسیه در کانادا، ژاپن و سنگاپور

محمد حسین میثاقی، مجری جوون برنامه های فوتبالی شبکه ۳ و شبکه نسیم سازمانه و در چند سال گذشته، اجراهای و گزارشای تند و سریع موفقی رو در کارنامه خود ثبت کرده. زبون بدن رو می شناسه و اطلاعات فوتبالی گسترده اون به اندازه ای هست که بیننده متخصص فوتبال رو راضی کنه.
اون در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و المپیک ۲۰۱۶ برزیل، گزارشای خوبی رو ارائه داد که با استقبال هواداران ورزش ملی همراه شد.
مخصوصا در برنامه فوتبال ۱۲۰ محمد حسین میثاقی در شبکه ورزش، که آیتمای کوتاه سریع و پر محتوایش که با هدایت عادل خان همراه شده، بیننده زیادی رو به سمت خود جلب کرده.

حالا خبر رسیده که پس از اجرای موفق عادل و تیمش در ساخت خاص برنامه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ساخت خاص برنامه فوتبالی جام ملتای آسیا که از نیمه دوم دی ماه روی آنتن میره، به محمد حسین میثاقی و محمد رضا احمدی و تیم ایشون واگذار شده و باید تماشاگر اجرای اون در این برنامه باشیم. مشخص نیس که عادل واسه پوشش زنده رقابتای تیم ملی فوتبال ایران راهی امارات متحده عربی می شه تا گزارشای داغ و نوستالژیک خود رو از پایتخت لاکچری گرده های آسیا روایت کنه یا اون عطای جام ملتا رو به لقایش می بخشه و مثل بقیه ملت، منتظر قهرمانی ایران پس از مدتا در این رقابتا می مونه!

واسه تماشاگران تلویزیون ایران، رقابتای جام ملتای آسیا، باحال تر از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه س. چون که همه منتظر یه بازی تموم هجومی شاگردان کیروش در مقابل تیمای شرکت کننده در مرحله گروهی و حذفی بوده و فقط قهرمانی در جام ملتای آسیا ۲۰۱۸  امارات می تونه ایرانیان رو راضی کنه.
ماموریت خیلی سخت تیم ملی به نظر می  رسد که با نفراتی که در اختیار داره، نمونه Mission: Impossible نباشه!

نوشته دیگر :   محصولات ساده ای که منجر به میلیونر شدن مخترعین خود شدند

حالا می‌توان به روشنی نوشت که عادل فردوسی‌پور و محمدحسین میثاقی هم دیگه رابطه خوب گذشته رو ندارن و تنها رابطه اونا در فوتبال ١٢٠ خلاصه می‌شه که در حالتی با بدبینی باید گفت که از ‌سال بعد یکی از این دونفر در این برنامه هستش.
میثاقی بعد از جنجال‌های مربوط به‌خاص برنامه جام‌جهانی که سر شروع درگیری‌های عادل فردوسی‌پور با مدیران شبکه سه و سازمان صداوسیما بود‌، به یه‌باره از برنامه نود جدا شد و اجرای برنامه فوتبال برتر رو برعهده گرفت. هرچند اول اعلام کرد آیتم‌های خاص‌برنامه نود رو بازم خودش اجرا می کنه اما مرور زمان نشون داد که دیگه اون هیچ ارتباطی با نود نداره. حالا هم که با تصمیم علی فروغی خاص‌ برنامه جام‌‌ملت‌های آسیا رو اون به همراه احمدی اجرا می کنه.