در ارومیه سالن‎‌های عقد و جشن و تولد زیادی برای اجاره وجود دارند که ما در این مقاله قصد داریم بهترین سالن‌های جشن ارومیه را به شما معرفی کنیم.

پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین سالن‌های ارومیه آشنا شوید و هم راهی را به شما معرفی کنیم تا سالن‌ها را با پایین ترین قیمت و با تخفیف اجاره کنید.

 

اجاره سالن عقد شیک و ارزان

اگر به دنبال یک محضر شیک عقد در ارومیه هستید، ما برای شما چند پیشنهاد خوب داریم.

پیشنهاد اول ما سالن عقد خاطره می‌باشد. این سالن تمام امکانات ویژه برای برگزاری مراسم عقد شما را دارا می‌باشد.

از ویژگی‌های ممتاز این سالن عقد می‌توان به نورپردازی، دیزاین ویژه جهت برگزاری مراسمات خاص، بادکنک آرایی، سفره عقد با تمام امکانات، فضای شیک و زیبا اشاره کرد.

سالن عقد خاطره یکی از مجلل‌ترین و زیباترین سالن‌ عقد ارومیه‌ است که شما می‌توانید از طریق سایت ویرا برگ، آن سالن را با تخفیف اجاره کنید.

دومین سالن عقدی که قصد معرفی آن را دارم سالن عقد هلن می‌باشد. سالن هلن نیز یکی دیگر از سالن‌های عقد با سفره مختص و ویژه عقد می‌باشد. شما می‌توانید مراسم عقد خود را به صورت مجلل و شیک در این سالن برگزار کنید.

این سالن هم ظرفیت 120 نفری دارد و با نورپردازی، موسیقی دی جی و … می‌تواند یک مراسم عقد شیک را برای شما رقم بزند.

سالن بعدی که قصد معرفی آن را دارم، سالن جشن قاصدک است. این سالن نیز فضای بزرگ و دیزاین شیک و منحصر به فردی دارد، منتها سفره عقد در این سالن بر عهده خود مشتری می‌باشد و شما صرفا می‌توانید از پذیرایی و فضای شیک آن استفاده کنید. اگر شما تمایل دارید که سفره عقد را خودتان تدارک ببینید و صرفا به دنبال یک فضای شیک و ارزان هستید، سالن قاصدک می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

نوشته دیگر :   خالی شدن باتری خودرو علت و راه‌ حل

اکثر سالن‌های معرفی شده این امکان و ویژگی را دارند که متناسب با سلیقه شما دیزاین و طراحی شوند.

نکته مهمی که باید به آن در این قسمت اشاره شود، این است که در این تالارها یک نفر دی جی موسیقی شما را مدیریت می‌کند و متناسب با نوع جشن و لحظات مختلف جشن، موسیقی مناسب را پخش می‌کند.

اگر قصد آوردن خواننده و موسیقی زنده داشته باشید، باید بدانید که موسیقی زنده در این سالن‌ها ممنوع می‌باشد.

 

 

اجاره تالار برای برگزاری مراسمات جشن

اگر به دنبال تالار کوچک برای تولد در ارومیه هستید ما تالار ستارخان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته این تالار ویژه تولد نمی‌باشد و در این تالار می‌توانید سایر جشن‌های خود مانند جشن تولد، جشن حنابندان، جشن عروسی کوچک، جشن ولیمه و … را برگزار کنید.

البته نباید فراموش کرد که این تالار ظرفیت 140 نفری دارد و اگر به دنبال یک تالار کوچک ارزان و جمع و جور هستید، این تالار بهترین گزینه پیشنهادی ما به شماست.

این تالار در طبقه پایین رستوران ستارخان قرار دارد و شما برای پذیرایی از مهمانان خود می‌توانید از خود این رستوران برای مهمانان خود غذای سنتی ایرانی سفارش دهید. از جمله غذاهای طبخ شونده در این رستوران می‌توان به انواع چلو کباب، خورشت، زرشک پلو و … اشاره کرد.

در این تالار از بهترین متریال از جمله میز غذاخوری و ظروف پذیرایی استفاده شده است. فضای این تالار بسیار شیک و زیبا می‌باشد که می‌تواند یک مراسم جشن به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.

نوشته دیگر :   خرید سنتور

 

اجاره سالن برای تولد کودک

و اما در آخر قصد معرفی بهترین سالن‌های تولد برای تولد کودکان را داریم.

قطعا برگزاری تولد کودک در سالن‌های معمولی برای کودکان خوشایند نخواهد بود. خصوصا اگر دوستان و هم سن و سالان کودک شما هم در این تولد شرکت کرده باشند. بهترین سالن برای تولد کودک شما، خانه‌های بازی کودک می‌باشد.

خانه بازی‌های کودک با محیط بازی و رنگارنگ خود، بهترین انتخاب و همچنین ارزان برای اجاره می‌باشند. یکی از بهترین خانه‌های بازی کودک جهت اجاره خانه بازی کودک شادینو و خانه بازی کودک بهشت غنچه‌ها در ارومیه می‌باشد. شما می‌توانید از تمامی سالن‌های معرفی شده در این مقاله تخفیف دریافت کنید.

برای دریافت تخفیف کافی‌ست به سایت ویرا برگ مراجعه کنید و از این سالن‌ها تخفیف دریافت کنید.