تجهیزات آشپزخانه صنعتی که در موقعیت‌های مختلفی مانند رستوران‌ها، کارخانه‌ها، ادارات و سازمان‌های بزرگ و… مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای انواع و اقسام است که از جمله می‌توان به یخساز صنعتی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز صنعتی و امثالهم اشاره کرد. گفتنی است که هر کدام از این لوازم دارای بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستند که در این مقاله قصد داریم به موارد باکیفیت این تجهیزات اشاره کنیم. بنابراین توصیه می‌کنیم که اگر در زمینه تأمین لوازم و تجهیزات آشپزخانه صنعتی فعالیت می‌کنید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

معرفی کامل بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات و لوازم آشپزخانه صنعتی بنا به کیفیت ساخت آنها قیمت های متفاوتی دارند. همواره تهیه این نوع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب امری دشوار است. فروشگاههای زیادی در ایران هستند که انواع و اقسام تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران را با کیفیت و قیمتهای مختلفی عرضه می کنند. از این فروشگاههای می توان دیجی کالا، نگین طبخ، ترب و ایمالز را معرفی کرد. شایان ذکر است قسمتی از این تجهیزات در داخل کشور تولید و عرضه می شوند و قسمتی دیگر از این تجهیزات به صورت وارداتی هستند. همانطور که قبلا بیان شد، ما در این مقاله می خواهیم بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران را برای تمامی تجهیزات پرکاربرد در یک آشپزخانه صنعتی معرفی کنیم.

در این مقاله ابتدا تجهیزات مهم در یک آشپزخانه صنعتی معرفی میکنیم و سپس برندهای مهم داخلی و جهانی را برای هر کدام از آنها بیان میکنیم. اگر رستوران دار هستید و یا آشپزخانه دارید با کمی گشت و گذار در اینترنت می توانید برند خود را انتخاب کنید و خریداری کنید. توصیه ما این است از سایتهایی خرید کنید که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند و در عرصه خود با تجربه هستند.

 

معرفی کامل بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معرفی یخ‌ساز صنعتی

پر واضح است که این دستگاه تولید یخ انجام می‌دهد و از جمله ضروری‌ترین لوازم آشپزخانه صنعتی است که در موقعیت‌های مختلف مانند فست‌فودی، آبمیوه‌گیری، رستوران‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای تهیه‌ی این وسیله باید برند‌های مختلفی را مورد بررسی قرار داد تا این نوع لوازم از بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی تهیه شود. حال اجازه دهید به چند برند برتر در این زمینه اشاره کنیم:

یخ‌ساز برند می‌ژل. این برند یخ‌ساز را در سایز‌های مختلف تولید کرده و محصول کشور ایتالیا است. پر واضح است که هر کدام از این یخ‌ساز‌ها دارای ظرفیت مخزن متفاوت بوده و از ویژگی سختی‌گیر مناسب برخوردار هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این یخساز می توانید به سایت migel-ice-line.com مراجعه کنید.

یخ‌ساز برند برما. این برند نیز بهترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی را تولید می‌کند که یخ‌ساز یکی از آنهاست. برند برما یخ‌ساز‌ها را در مدل‌ها متفاوت روانه بازار کرده است که هر کدام دارای ویژگی‌های شگفت‌انگیزی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این یخساز می توانید به سایت bremaice.it مراجعه کنید.

قابل توجه است که سایت ایسنا در مقاله خود با عنوان “راهکارهای نگین طبخ برای بحران تجهیزات آشپزخانه صنعتی” به این موضوع اشاره کرده است که یخسازهای صنعتی از جمله یخساز حبه ای و یخساز قالبی توسط شرکت نگین طبخ خاورمیانه بومی سازی شده است. به گفته مدیران این شرکت، توانایی ساخت یخساز پودری در ایران وجود ندارد.

معرفی کامل بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معرفی ماشین ظرفشویی صنعتی

دستگاه ماشین ظرفشویی صنعتی برای بالا بردن سرعت شست و شوی ظروف و بالابردن راندمان کاری و کاهش خسارات انسانی مثل شکسته شدن ظرفها و غیره برای شستن ظروفی مانند انواع بشقاب های بزرگ و متوسط و کوجک ، انواع قاشق ها، سینی ها ، لیوان ها و غیره در مکانهای تجاری و نیمه تجاری طراجی و تولید شده است. بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی در خصوص ماشین ظرفشویی به چند برند مناسب تقسیم‌بندی می‌شود. همانطور که می‌دانید در آشپزخانه‌های صنعتی و دیگر موقعیت‌هایی که ظروف زیادی برای شستشو وجود دارد نیاز به دستگاه‌های این‌چنینی است تا روال شستن ظروف به بهترین نحو ممکن انجام شود. حال به چند برند‌ایده‌آل در این زمینه اشاره می‌کنیم:

– ماشین ظرفشویی برند زانوسی. یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین ماشین‌های ظرفشویی از برند زانوسی است که به راحتی می‌تواند حجم بالایی از ظروف را در مدت زمان کوتاه شستشو دهد. از ویژگی‌های این برند از تجهیزات آشپزخانه می‌توان به توان دستگاه در حدود 9 وات اشاره کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوع ماشین ظرفشویی صنعتی می توانید به سایت zanussi.co.uk مراجعه کنید.

– ماشین ظرفشویی برند الکترولوکس. این برند ماشین ظرفشویی فوق‌العاده پرفروش است و عملکرد و کارآیی عالی دارد و طبق تجربه کارفرمایان در حوزه‌های مختلف می‌تواند کاندیدای خرید برای موقعیت‌های کاری باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برند می توانید به سایت electrolux.com مراجعه کنید.

نوشته دیگر :   آیا میکرودرم ابریژن جایگزین تزریق چربی صورت است؟

در کشور ما، روز به روز استفاده از تجهیزات صنعتی لوکس و لاکچری در رستوران ها و آشپزخانه ها بیشتر می شود. یکی از این وسایل که در تسریع امور مربوط به شست و شو در رستوران ها نیز تاثیر بسزایی دارید ماشین ظرفشویی صنعتی است. اگر داخل ایران هستید و می خواهید این دستگاه را برای رستوران خود تهیه کنید، جهت خرید ماشین ظرفشویی صنعتی و رستورانی می توانید به سایت نگین طبخ مراجعه کنید که اطلاعات جامع و کاملی را راجع به انواع ماشین ظرفشویی صنعتی از جمله ماشین ظرفشویی تونلی و همچنین ماشین های ظرفشویی الکترولوکس، زانوسی و همچنین انواع ماشین ظرفشویی هودتایپ و زیر اجاقی را به نگارش در آورده است.

معرفی کامل بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معرفی فر پیتزا صنعتی

پیتزا یکی از انواع خدمات فست فود‌ها و رستوران‌هاست که باید به بهترین نحو ممکن تهیه شود که برای این منظور باید از بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی پیتزا بهره برد. پر واضح است که هر چه عملکرد فر پیتزا بهتر باشد، نتیجه‌ی کار فوق‌العاده خواهد شد. در حال حاضر فر‌های پیتزا در انواع مختلف هستند که باید از بهترین برند برای این منظور استفاده کرد. ما در ادامه به یک نمونه فر پیتزا با عملکرد عالی اشاره می‌کنیم:

فر پیتزا KMC. این فر که ریلی است از جمله فر‌های مناسب برای رستوران‌ها و فست فودهاست که می‌توان از آن برای تهیه بهترین پیتزا‌ها استفاده کرد. البته پخت لازانیا، برگر و… نیز با بکارگیری از این فر شدنی است. ضمناً ناگفته نماند که دستگاه فر پیتزا KMC بوسیله برق و گاز شهری تأمین می‌شود که در این صورت هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند. جهت اطلاعات بیشتر در مورد این نو فر پیتزای رستورانی می توانید به سایت koolmaxgroup.com مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که فرهای پیتزا در آشپزخانه های صنعتی انواع مختلفی دارد. از جمله می توان فر پیتزای ریلی و فر پیتزای صندوقی اشاره کرد. اگر رستورانی دارید که پیتزاهای زیادی سرو می کنید پیشنهاد ما این است از فر پیتزای ریلی استفاده کنید.

معرفی کامل بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معرفی اجاق گاز صنعتی

وقتی قرار است در آشپزخانه صنعتی، رستوران و دیگر موقعیت‌ها به ارائه‌ی خدمات اقدام کرد پر واضح است که باید از یک اجاق گاز مناسب نمود. در واقع انتخاب بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی موضوع حساسی است که باید به دقت در نظر گرفته شود. همانطور که می‌دانید اجاق گاز‌های صنعتی باید در حجم بالایی برای پخت غذا آماده شوند که طبیعتاً باید دارای کیفیت برتر باشند. ما در ادامه به چند برند معتبر در این زمینه اشاره می‌کنیم:

اجاق گاز برند هاردستون. مدل‌های مختلفی از این برند برای اجاق گاز صنعتی وجود دارد که بنا به موقعیت مدنظر به راحتی می‌توان بهترین مدل این برند را انتخاب و استفاده کرد. کیفیت عالی و گارانتی مناسب دو ویژگی مهم این برند از تجهیزات آشپزخانه است که مورد توجه قرار گرفته است. جهت بررسی این نوع از اجاق گازهای صنعتی و لوازم های حرارتی می توانید به سایت hearthstonestoves.com مراجعه کنید.

اجاق گاز برند بلومبرگ. اگر به یک اجاق گاز با کیفیت‌ایده‌آل و برای مکان‌های بزرگ‌تر نیاز دارید، ممکن استاین برند از اجاق گاز برایتان بهترین انتخاب باشد. ویژگی‌های مدل‌های مختلف اجاق گاز بلومبرگ در حد عالی بوده که تا مدت‌ها بدون مشکل می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. جهت آشنایی با این برند می توانید به سایت bloomberg.com مراجعه کنید و از قیمت و مصرف انرژی انواع وسایل حرارتی نیز اطلاع پیدا کنید.

معرفی یخچال صنعتی

یخچال‌ها از ضروریات مشاغلی مانند رستوران، آبمیوه فروشی‌ها و… هستند و هر چه کیفیت این دستگاه‌ها بهتر باشد، پر واضح است که ارائه خدمات با دردسر کمتری انجام می‌شود. گفتنی است که در حال حاضر انواع برند یخچال صنعتی در بازار وجود دارد که پس از بررسی می‌توان بهترین آن را خریداری کرد که ما در ادامه به دو نمونه از بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی یخچال اشاره می‌کنیم:

یخچال برند ورتکس. اگر فضای جمع و جوری برای کسب و کارتان دارید، از این یخچال صنعتی استفاده کنید. البته دقت داشته باشید که این موضوع دلیلی بر بی‌کیفیت بودن محصول نیست. از ویژگی‌های این یخچال می‌توان به قابلیت کنترل دما اشاره کرد که در حد‌ایده‌آل است. اگر می خواهید با یخچال های و سردخانه های این برند بیشتر آشنا شوید می توانید به سایت pactex.com مراجعه نمایید.

نوشته دیگر :   بررسی کامل و جامع لوازم برقی پرکاربرد

یخچال برند آرتیک ایر. ممکن است در بعضی از مشاغل از یخچال‌ها بعنوان انبار مواد غذایی و محصولات استفاده شود که توصیه می‌کنیم از این برند یخچال صنعتی بهره‌مند شوید. گفتنی است که کیفیت و قابلیت‌های مناسب این یخچال را در کمتر یخچال صنعتی خواهید دید. جهت آشنایی بیشتر با این نوع برند می توانید به سایت arcticairco.com مراجعه نمایید.

معرفی هود صنعتی

هود از وسایل الزامی مورد استفاده در آشپزخانه‌های صنعتی است که اگر وجود نداشته باشد، خطرات مختلفی فضای پخت و پز را تهدید می‌کند. به طور کلی برای کاهش تجمع دود و چربی در موقعیت‌هایی مانند رستوران‌ها و… حتماً باید از بهترین مدل هود صنعتی بکارگیری کرد که یک مدل از بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی هود را معرفی می‌کنیم:

هود برند آلتون. این برند از جمله بهترین برند‌های تولید‌کننده هود صنعتی و البته خانگی است که انواع و اقسام هود را به بازار عرضه کرده است. طبیعتاً برای موقعیت‌های مختلف به راحتی می‌توان از هود دلخواه بهره‌مند شد. قدرت مکش عالی، صدای موتور فوق‌العاده پایین و… از جمله ویژگی‌های هود برند آلتون است. آلتون یکی از برندهای معروف در زمینه لوازم خانگی در ایران است و جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به انواع هودهای صنعتی می توانید به سایت alton-home.com و یا negin-tabkh.com مراجعه نمایید.

معرفی سبزی خردکن صنعتی

از این دستگاه نیز در کسب و کار‌های مختلف مانند پیتزافروشی و حتی رستوران‌ها استفاده می‌شود و با توجه به اینکه باید حجم زیادی از سبزی‌ها در این گونه موقعیت‌ها خرد شود طبیعتاً باید از بهترین دستگاه استفاده کرد. در حال حاضر از بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی سبزی خردکن می‌توان به مورد زیر اشاره کرد:

سبزی خرد کن نوا الکتریک. از جمله قابلیت‌های این مدل از برند نوا الکتریک می‌توان به پایه ضدلغزش، جنس بدنه استیل و مواردی از این دست اشاره کرد. در واقع به راحتی و بدون کمترین دغدغه می‌توانید از این محصول در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید. برای خرید لوازم الکترونیکی نوا الکتریک می توانید به سایت navaelectric.com مراجعه کنید.

معرفی کامل بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا به انواع تجهیزات آشپزخانه اشاره کنیم و برای اینکه بتوانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید، به معرفی برند‌های برتر هر محصول آشپزخانه صنعتی پرداختیم. اما آنچه که مسلم است خرید بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که باید قبل از هر گونه اقدام به بررسی موارد مختلف بپردازید و در گام نخست پر واضح است که باید از یک مرکز معتبر فروش انواع تجهیزات آشپزخانه دیدن کنید. به طور کلی هر کدام از لوازم آشپزخانه صنعتی دارای کیفیت و عملکرد مناسب باشد، می‌توانید برای طولانی مدت از آن بهره‌مند شوید. لذا توصیه می‌کنیم در کنار انتخاب بهترین برند از یک مرکز معتبر استفاده نمایید.

در ایران و سراسر جهان فروشگاه های اینترنتی تجهیزات آشپزحانه صنعتی و رستوران وجود دارند که تولیدات خود و دیگر شرکتها را عرضه می کنند. انتخاب تجهیزات مناسب و با کیفیت برای رستوران و آشپزخانه شما می تواند تاثیر بسزایی در پیشرفت تجارت شما شود. از این رو باید در انتخاب تجهیزات دقت لازم را به خرج دهید. اگر در داخل ایران هستید جهت خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران و یا دریافت اطلاعات راجع به انواع تجهیزات صنعتی در آشپزخانه و دریافت کاتالوگ می توانید به سایت نگین طبخ خاورمیانه مراجعه کنید. اگر در داخل اروپا هستید و قصد خرید این تجهیزات را دارید می توانید به سایت فاگور اسپانیا مراجعه کنید. این فروشگاههای اینترنتی، تجهیزات با کیفیتی را ارائه می کنند و تا سالها بعد از خرید، از فروش خود پشتیبانی می کنند.

یادمان که باشد که اگر در زمینه خرید تجهیزات تخصصی آگاهی چندانی ندارید حتما باید قبل از خرید، از متخصصین این حوزه مشاوره بگیرید. جهت مشاوره می توانید با مشاوران نگین طبخ تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید. آنها بابت مشاوره از شما پولی دریافت نمی کنند. یا اگر به زبان انگلیسی آشنایی دارید می توانید با شرکت فاگور تماس بگیرید و از آنها مشاوره بگیرید.

جهت خواندن کامل مقاله از سایت جهاد دانشگاهی کلیک کنید