هیلاری  کلینتون، نامزد پیشرو دموکراتا در انتخابات ریاست جمهوری آبان ماه آمریکا، این روزای یکی از معروف ترین بانوان فضای مجازی هستش و لحظه به لحظه اخبار فعالیتای انتخاباتی و سخنرانیای جنجالیش در اینترنت به اشتراک گذاشته می شه.

هیلاری کلینتون متولد سال ۱۹۴۷ میلادی در آمریکاست. اون شصت و هفتمین وزیر امور خارجه آمریکا و اولین زنیه که نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور شده.

از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹ سناتور آمریکا از نیویورک بود.

اون همسر بیل کلینتون، چهل و دومین رئیس جمهور آمریکا و بانوی اول آمریکا از سالهای ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۱ه. اون الان در حال مقابله واسه کسب نامزدی حزب دموکرات واسه ریاست جمهوری آمریکا در در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ه.

اون در سال ۱۹۷۳، جی.دی. خود رو از مدرسه حقوق ییل گرفت. پس از گذروندن مدت کوتاهی به عنوان مشاور حقوقی در کنگره آمریکا به آرکانزاس جا به جایی مکان کرد، و در ۱۹۷۵ با بیل کلینتون ازدواج کرد.
اون در ۱۹۷۷ مدافعین کودکان و خونواده‌های آرکنسا رو ساخت، در ۱۹۷۸ اولین رئیس زن ابرشرکت خدمات قانونی شد، و در ۱۹۷۹ اولین شریک زن شرکت حقوقی روز شد.
اون به عنوان بانوی اول آرکنسا از ۱۹۷۹ تا ۱۹۸۱، و از ۱۹۸۳ تا ۱۹۹۲، رهبری کارگروهی رو رو دوش داشت که سامانهٔ مدارس دولتی آرکنسا رو اصلاح کرد، و در هیئت مدیره ابرشرکت‌هایی چون WALMART عضو بود.

اما در مقابل، نامزد بی ادب و جنجالی جمهوری خواه ها، فردی نیس جز دونالد ترامپ، میلیاردر نیویورک که در ۱ سال گذشته بالاترین سطح اهانتا و توهینا رو نثار اوباما و دموکراتا و حتی خانوم هیلاری کرده.

(گزارش نشریه لس آنجلس تایمز از پیروزی هیلاری کلینتون در رقابتای درون حزبی واسه انتخابات آبان ۹۵)

(تصویری باحال از حضور هیلاری کلینتون در برنامه شو تلویزیونی معروف جیمی فالون در آمریکا)

به هر حال، باید منتظر هفته اول آبان موند تا فهمید که ملت آمریکا، ۴ سال آینده این کشور رو به دست هیلاری کلینتون خواهند سپرد، یا دونالد ترامپ پوپولیست رو به عنوان رییس جمهوری بعدی آمریکا انتخاب می کنن. شرایط هر جور که شه، تو یه قضیه خیلی توفیر نداره و اون سلبریتی شدن خانوم کلینتون به عنوان بانویی فعال در میدون سیاست و فرهنگ این کشوره.

(سلفی خیلی خندان هیلاری کلینتون با Katy Perry خواننده معروف آمریکایی)

هیلاری کلینتون در چند سال گذشته،‌ فعالیت زیادی در فضای مجازی داشته و سال گذشته رسما وارد اینستاگرام شد.
بیشتر فعالیتای سیاسی و انتخاباتی خانوم کلینتون در ۲ سال گذشته در شبکه های اجتماعی به صورت عکس و ویدیو به اشتراک گذاشته شده و کاربران جامعه اطلاعاتی وب این فرصت رو پیدا کردن که هیلاری رو بهتر بشناسن.

نوشته دیگر :   جی پی اس گارمین

(اتهام به گوگل مبنی بر تنظیم یافته های جست و جو به نفع هیلاری کلینتون در فهرست یافته های جست و جوی خود)

به نظر می رسه غول جست و جوی اینترنت یعنی گوگل،‌ نقش زیادی در موفقیتای اطلاع رسانی خانوم هیلاری داشته باشه. بحث ای که دلیل اتهامای زیادی به این شرکت شده.

(سلفیای هیلاری کلینتون به انتخاب گوگل- گوگل متهم شده که یافته های جست و جوی منفی علیه هیلاری رو موتور جست و جوی خود دست کاری می کنه تا چهره مثبت تری از ایشون به کاربران نمایش دهد. موضوعی که تازگیا سخنگوی گوگل اونو رد کرده. اما یکی از مشاوران تجاری گوگل، حالا از دستیاران خانوم کلینتون هستش)

هیلاری از وقتی که شوهرش، اون جنجال تاریخی جنسی رو به بار اورد و رابطه اش با مونیکا لوینسکی، کاراموز کاخ سفید بر ملا شد، بر سر زبانا افتاد. اون حالا پای ثابت اخبار و تحلیلا در رسانه های مجازی شده و بخاطر این، سرویس سلفی بازا، اونو واسه گفتار امروز انتخاب کرده. سلفیای تموم نشدنی از بانویی که قصد تاریخ ساز شدن داره در گفتار امروز ارائه می شه.

(سلفی هیلاری کلینتون با جیمی فالون در جریان برنامه که طرفداران زیادی پیدا کرد)

بیشتر از سی میلیون نتیجه جست وجوی گوگل درباره خانوم کلینتون و سلفی هاش نشون میده که اون از ابزاری به نام سلفی واسه پیشبرد اهداف اطلاع رسانی و تبلیغاتی خود استفاده می کنه و سایبر دیپلماسی ایشون، حالا تمرکز زیادی بر رسانه سلفی و سلفی بازی داره.

سلفی بازیای زیاد هیلاری کلینتون حتی در برنامه شو تلویزیونی معروف الن د جنرس که در آمریکا پخش می شه از محورای صحبت الن با ایشون بود و هیلاری از این که مردم مرتب از اون می پرسن: CAN I HAVE A SELFIE خیلی خوشحال و راضی نیس و از ان به عنوان ظلم و ستی سلفی یا Tyranny of selfie نام می بره. موضوعی که در گزارش گذشته CNN هم به اون اشاره شده.

(گزارش سی ان ان درباره اعلام تاسف هیلاری کلینتون از ظلم و ستمی که سلفی بازی بر وقت اون می کنه)

البته هیلاری تنها دیپلماتی نیس که از سلفی بازیای زیاد خسته شده.
جب بوش، از دیگر نامزدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هم قبلا به دنیای سلفی بازا تاخته بود و از اون به عنوان the 11th Amendment of the Bill of Rights صحبت کرد.

نوشته دیگر :   عشق با ما چه می‌کند؟

با ما همراه باشین با سلفیای باحال هیلاری کلینتون.

(سلفی هیلاری کلینتون با مریل استریپ، هنرپیشه مطرح هالییود)

(سلفی هیلاری کلینتون با کیم کارداشیان. چهره تلویزیونی جنجالی آمریکا که پشت سرشون کانی وست، همسر کیم کارداشیان قرار داره)

(تصویر پست معروف کیم کارداشیان، ملکه سلفی بازای اینترنت با هیلاری کلینتون در صفحه اینستاگرامش)

(درخشش سلفی کیم کارداشیان با هیلاری کلینتون در برنامه شو تلویزیونی الن د جنرس)

(سلفی خندان هیلاری کلینتون با دخترش- مادر و دختر تو یه قاب خندان)

(سلفی هیلاری کلینتون با یه دختر محجبه در جریان کمپینای تبلیغاتی سال ۲۰۱۵ میلادی)

(سلفی هیلاری کلینتون با Zach Braff)

(سلفی هیلاری کلینتون با یکی از فعالان جنبش پشتیبانی از حقوق زنان در این کشور)

(سلفی هیلاری کلینتون با یکی از فعالان کمپین تبلیغاتی خود در نیوهمشیر)

(سلفی هیلاری کلینتون در جریان کمپینای تبلیغاتی سال ۲۰۱۶ میلادی)

(سلفی هیلاری کلینتون با کت و شلوار و گردن بند آبی رنگ معروف در کنار دوستان آفریقایی نسل تو یه قنادی)

(سلفی هیلاری کلینتون با بیل کلینتون و دخترشون)

(سلفی خندان هیلاری کلینتون با Demi Lovato)

(سلفی هیلاری کلینتون با طرفدارانش در جریان کمپین تبلیغاتی در ویرجینیا)

(از دیگر سلفیای هیلاری و دختر و همسرش تو یه قاب)

(سلفی هیلاری کلینتون در جمع طرفدارانش در جریان یه کمپین تبلیغاتی)

(میشه به من یاد بدی کدوم دکمه رو باید فشار بدم؟!!! )

(سلفی هیلاری  کلینتون با یکی از طرفدارانش در جریان کمپین تبلیغاتی در نوادا آمریکا)

(تصویر سلفی هیلاری کلینتون با یکی از دانشجویان آمریکایی)

(سلفی هیلاری کلینتون در کنار چلسی و بیل کلینتون و مجری یه برنامه تلویزیونی)

بیشتر از ۲۰ سلفی باحال و معروف خانوم هیلاری کلینتون سلفی باز که تازگیا هم از سلفی بازی اذیت شده در این گفتار بررسی شد .

(تصویر اینستاگرام هیلاری کلینتوت با ۱.۳ میلیون دنبال کننده)

هیلاری کلینتون در اینستاگرام در نشانی اینترنتی به نشانی    instagram.com/hillaryclinton   در دسترس میشه. اون حالا ۱.۳ میلیون دنبال کننده داره.