به گزارش رسانه های تگزاس، شوهر استورمی دانیلز، بازیگر قبلی فیلمای پورن، مشهورترین زنی که رابطه اون با دونالد ترامپ جنجالی شده و تازگیاً هم از ایشون شکایت کرده، درخواست طلاق داده. استورمی دانیلز که نام واقعی اون استفانی کلیفورده ادعا کرده که قبل از انتخاب شدن دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا با ایشون رابطه جنسی برقرار کرده، ادعایی که ترامپ همیشه اونو رد کرده. گلندون کرین در ۱۸ جولای (۲۷ تیر) در دادگاه ایالتی کافمن کانتی که در جنوب شرق دالاس قرار داره درخواست طلاق خود رو به ثبت رسونده.

در درخواست ۱۳ صفحه ای خود واسه طلاق، ایشون خیانت و زنای (ادعایی) همسرش رو دلیل درخواست طلاق خود عنوان کرده و از دادگاه خواسته س که حضانت دختر ۷ ساله اش با دانیلز به اون اعطا شده و هزینه نگهداری از اونم به وسیله دانیلز پرداخت شه.
هم اینکه ایشون درخواست کرده که مقرری خاصی همراه با بخشی مساوی از داراییای این زوج بهش اختصاص داده شه.
مایکل آوناتی، وکیل خانوم دانیلز در توییتی گفته که دانیلز و کرین به صورت توافقی تصمیم به جدایی گرفتن و صحت موارد ادعایی در درخواست طلاق آقای کرین رو «بسیار قابل دعوا» خونده.

در تماسی که با دفتر وکالت آقای کرین گرفته شد هم پاسخی در مورد ادعاهای انجام شده دریافت نشده. استورمی دانیلز ادعا کرده که ایشون در سال ۲۰۰۶ و وقتی که با کرین ازدواج کرده بود با دونالد ترامپ رابطه حروم جنسی داشته اما ترامپ خیلی زیادً این ادعا رو رد کرده. اعضای تیم تحقیق هنگام بررسی فعالیتای مایکل کوهن به عنوان وکیل آقای ترامپ، با موضوع پرداخت ۱۳۰٫۰۰۰ دلار به استورمی دانیلز به عنوان یه توافق پنهونی چند روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ روبرو شدن.

نوشته دیگر :   ثروت ۱٫۱ میلیارد دلاری «ایوانکا ترامپ» و «جرد کوشنر» چگونه بدست آمده است؟

در ماه آوریل گذشته، ماموران سازمان اف بی آی به خونه، دفتر کار و اتاق هتل آقای کوهن حمله برده تا مدارکی در مورد توافقات تجاری اون و هم اینکه مدارکی مربوط به این پرداخت مالی بدست بیارن. در ماه می، رودی جولیانی که یکی از وکلا و نزدیکان دونالد ترامپه اعلام کرد که رییس جمهور، مبلغ پرداختی آقای کوهن به استورمی دانیلز رو به اون پرداخت کرده که با ادعاهای قبلی دونالد ترامپ در مورد بی اطلاع بودن از منبع مبلغ پرداختی با دانیلز اختلاف داره.

گروه های خواهان شفافیت و هم اینکه دموکراتا، دونالد ترامپ و نزدیکانش رو به تلاش مخفیانه واسه ساکت کردن اتهام زنندگان بهش متهم کرده و خواهان بررسی این موضوعات و از جمله پرداخت پول به استورمی دانیلز به عنوان سرپیچی از قوانین مربوط به تامین مالی انتخابات به وسیله کمیسیون فدرال انتخابات شدن که براساس قانون انتخاباتی، همه نامزدها باید مدارک کامل مربوط به هزینه های انتخاباتی خود رو در اختیار اون بذارن. وکلای دونالد ترامپ گفتن که هرگونه پرداخت پولی به اتهام زنندگان بدون توجه به کاندیداتوری ایشون واسه ریاست جمهوری آمریکا بوده و این موضوع برخلاف قانون انتخاباتی نبوده.

همه توییتای جنجالی چند ماه گذشته «دونالد ترامپ» در مورد ایران

۸ نفری که دونالد ترامپ در اینستاگرام دنبال می‌کنه چه کسایی هستن؟

۱۰ راز مشکی دونالد ترامپ که خیلی از مردم اونا رو نمی دونن

خونه دوران کودکی دونالد ترامپ شبی ۷۲۵ دلار کرایه داده می شه