BeinCrypto در آتن، یونان به میدان رفت و برای درک بهتر پویایی صنعت در کشور، با افراد محلی در جامعه کریپتو و بلوک چین صحبت کرد.

یونان به خاطر مناظر خیره کننده، غذا، و کمک به جامعه مدرن شهرت جهانی دارد. توسعه مبانی دموکراسی مدرن، نوآوری یونان را در اکثر تحقیقات توسعه یافته در سراسر جهان قرار می دهد. با این حال، در زمان های اخیر، این کشور با تحولات اجتماعی و اقتصادی بزرگ شده است.

پیامدهای پس از 2007-2008 ایالات متحده آمریکا بحرانی را در پی داشت که تا سواحل یونان رسید. در اوایل سال 2010، بحران بدهی دولت به یک دهه از مشکلات مالی این کشور آغاز شد.

 

بحران خورشتی از مخارج گزارش نشده، معرفی یورو، رکود جهانی و فشار از بیش از حد معمول بود.

سپس سال 2015 فرا رسید، سالی به خصوص تاریک در بحران با هجوم بانک های ملی. علاوه بر این، کنترل‌های سرمایه در برداشت‌ها و هزینه‌های بین‌المللی برای شهروندان عادی وجود دارد.

در این دوران پر فراز و نشیب، شهرت یونان در جهان تغییر کرد. این کشور به جای سواحل خیره کننده و زادگاه آرمان های اجتماعی مدرن، مترادف با شورش ها و سوء مدیریت مالی شد.

اما، در این دوران سخت بود که برخی از یونانیان تکیه کردند در مورد جایگزینی برای ثبات مالی. برای برخی از حل های غیرمتمرکز پاسخی به یک مشکل بسیار مشکل شده است.

علاوه بر این، جامعه کریپتو در یونان نشان دهنده روحیه ای از جامعه است که ذاتاً با فرهنگ یونانی در زمان های سخت و خوب گره خورده است.

جامعه در مرکز

در یونان، همیشه زمان زیادی برای جمع شدن با دوستان و عزیزان وجود دارد. چه برای یک کشور بزرگ، قدم زدن در مرکز شهر، یا یک لیوان از ارواح محلی، انرژی عمومی قوی است.

برای درک بهتر نحوه حرکت کشور در دنیای در رشد حال فناوری مالی در میان مشکلات مالی سنتی، به جامعه محلی مراجعه کنید. قلب دیمیتریس تساپاکیدیس یک بیت کوین maxi، مشاور Infosec، و خالق وب سایت WeAcceptBitcoin – راهی برای اطلاعات مربوط به کریپتو در یونان.

تساپاکیدیس یکی از معدود سازمان دهنده گروه “Blockchain Greece” MeetUp است. این یک انجمن آنلاین و حضوری با بیش از 2700 عضو است. در حالی که همه‌ی جلسات جهانی اجباری را به صورت آنلاین انجام می‌دهند، رویدادهای حضوری آن‌ها جمعیت بزرگ و سخنرانان لیگ بزرگی مانند آندریاس آنتونوپولوس.

“این انجمن به سال 2013 برمی گردد، به من گفته شده است که به سال 2013 می رسد. من در سال 2015 به آن ملحق شدم. ممکن است شنیده شود که بانک ها در یونان در سال 2015 بسته شدند، بانک ها کار خود را آغاز کردند و بانک ها به مدت دو هفته تعطیل شدند.

راه حلی برای زمان سخت

دیمیتریس بیت کوین را به عنوان راهی برای یونانیان به یاد آورد تا در زمانی که گزینه های بسیار کمی، «پیشرفت» باشند.

نوشته دیگر :   بررسی کامل و جامع لوازم برقی پرکاربرد

ملاقات‌های حضوری پیرامون کریپتوها، تا حدی به لطف حضور آنتونوپولوس و همچنین سایر موسسات محلی که احساسات دوستدار ارزهای دیجیتال و بلوک چین را در خود جای داده، افزایش یافت.

«دانشگاه نیکوزیا در قبرس دوره‌های آموزشی آنلاین در مورد ارز دیجیتال استسالهای متمدی، که یونانیان در آن شرکت داشتند. این اولین دانشگاه بود که فکر می‌کردم در سرتاسر جهان چنین دوره‌هایی ارائه کردند و همچنین گواهی‌هایی ارائه کردند که در بلوک چین ثبت شده بودند.»

آنی پاناگیوتوپولو، رئیس توسعه کسب و کار در Come Together، یک توسعه دهنده پروتکل خرید بلیط بلوک چین مستقر در یونان، در مورد روابط قوی مشترک در صحنه کریپتو یونان.

«یونان در یک وضعیت بحرانی همیشه بوده است. صحبت های زیادی در مورد گرکسیت انجام شد، همه چیز فضای عدم اعتماد به سیستم فعلی را ایجاد کرد. و این آب و هوای مردم را به جستجوی گزینه‌های جایگزین سوق داد.

اوپا! مقررات و تصویب!

در یونان، علی‌رغم مالیاتهای بالا، دولت از قوانین مربوط به رمزارزها دست نزده است.

«دولت اجرایی تنها یک قانون را اجرا کرده است. این دستورالعمل AML در سراسر اروپا است که همه اروپا اجرا شد. با این حال، این تنها بر صرافی‌ها و دستگاه‌های خودپرداز و همچنین شرکت‌هایی که دارای ارزهای دیجیتال هستند، می‌گذارند. “حدود هفت شرکت در دولت ثبت شده است.”

با این حال، دیتری تاکید کرد که به رسمیت شناختن رمزارزها در حقوق قانونی و دولتی آنها را قانونی تر می کند.

«قانون چیزی در مورد مالیات نمی گوید. من فکر می کنم که اروپا منتظر تا قوانین را در زمینه مالیات وضع کند. بنابراین از نظر مالیات، هیچ قانونی وجود ندارد. اما اکثر حسابداران می گویند که شما باید مطمئن باشید. آن را به عنوان سرمایه اعلام کنید، که مالیات آن 15 درصد است که در واقع بسیار خوبی است.

تا آنجایی که رمزارزها به دست مردم محلی می‌رسد، یکی از مشارکت‌کنندگان اصلی «فروشگاه‌های» کریپتو هستند که توسط BCash، ابتکار غالب ATM ارزهای دیجیتال یونانی راه‌اندازی شده‌اند.

استراتوس آپوستولیدیس، تحلیلگر بازار این شرکت گفت: “مردم یونان به آرامی با رمزارزها آشنا می شوند.” آنها یاد می گیرند زیرا چیزی را در جاده دیدند.»

BCash اولین کسی بود که فروشگاه های اختصاصی را در 19 مکان در سرزمین اصلی و دو جزیره در یونان ایجاد کرد. استراتوس گفت: این مکان‌ها فضای فضایی را برای خرید و مبادله بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC) و ارائه می‌کند. داش (DASH).

نوشته دیگر :   انتخاب و خرید لوازم جهیزیه و عروس

“کسی در داخل کار می کند. ما به افراد زیادی در آنجا کمک می کنیم که در مورد مبادله فیات به کریپتو یا راه های دیگر مشکل دارند. اینطوری شخصی تر است.

«کارهای زیادی وجود دارد که می‌توان و باید انجام داد. اما صحبت با مردم و افزایش آگاهی محلی مهم است. به عنوان مثال، حتی با دوستانم، در ابتدا هیچ یک از دوستانم به آرزوهای رمزپایه اعتقاد نداشتند یا درک درستی از آنها نداشتند. اکنون، پس از دیدن کار من با BCash و صحبت با من، تقریباً همه موضع خود را تغییر می‌دهند.”

کسب و کار محلی بلوک چین

در کنار یک جامعه رو به رشد کریپتو، کسب‌وکارها و آزمایشگاه‌های مرتبط با فناوری بلاک چین در یونان در حال افزایش هستند.

همانطور که قبلاً ذکر شد، دانشگاه نیکوزیا در قبرس، جهان یونانی زبان را با یکی از اولین دوره های بلوک چین. در آتن، دانشگاه ملی و کاپودیستری یک آزمایشگاه اختصاصی بلوک چین با همکاری نزدیک با IO، که قبلا IOHK بود، دارد.

عموم مردم با این فناوری توجه نمی کنند، اما گروه های کوچک توسعه دهنده محلی به آرامی آن را تغییر می دهند. Panagiotopoulou در خط مقدم توسعه محلی است.

در ابتدا، Come Together در سال 2019 به عنوان یک «راه حل خرید بلیط دیجیتال بانک مرکزی بر بلوک چین با به روز رسانی کد QR در هر 30 ثانیه برای جلوگیری از کلاهبرداری و اسکالپینگ» شروع به کار کرد. این قبل از همه‌گیری بود.»

«هنگامی که صنعت رویدادها تعطیل شد، ما به دنبال راهی برای استفاده از توسعه بلوک‌چینی که قبلاً داشتیم بودیم.

Come Together اکنون از این فناوری برای عیب‌یابی ایمنی COVID-19 از طریق گذرنامه‌های دیجیتالی مبتنی بر بلوک چین استفاده می‌کند.

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/ethereum/

پاناگیوتوپولو گفت که این شرکت را در یونان به صورت آزمایشی اجرا کرده است. ما آزمایشی را در یونان با سازمانی به نام Emergency Help انجام داده ایم.

هنوز زود است

از آنجایی که یونان به مبارزات متعدد خود از نظر و مالی ادامه می دهد، کاهش با فناوری های نوظهور ابزار مهم خواهد بود.