از آنجا که افراد زیادی با ریزش مو و نگرانی و استرس کچلی و تاسی روبرو هستند، امروز در این مقاله قصد داریم تا این چالش را یک بار برای همیشه با معرفی بهترین راهکار به شما توضیح دهیم.

 

قاعدتا ریزش مو مشکل بزرگی نیست که نتوان آن را درمان کرد، البته نباید فراموش کرد که برای درمان مناسب، در وحله اول نیاز به شناخت صحیح علت ریزش مو دارید.

 

از دست‌ دادن مو و ریزش آن برای هر فردی چه آقایان و چه بانوان تا حدودی طبیعی است. کافی است دست خود را در موهایتان ببرید و با فشار کم یک دسته از آن‌ها را بکشید.

همیشه تعدادی مو در دستان شما جمع می شوند.

 

بر اساس مطالعات علمی ریزش حدود 80 تار مو به صورت روزانه طبیعی بوده و جای هیچ گونه نگرانی ندارد. اتفاقا ریزش موی روزانه در حد طبیعی در واقع کمک بزرگی به پوست سر شما برای ایجاد یک چرخه سالم رشد مو می کند تا موهای جدید جایگزین موهای قدیمی شوند و غیر از این باشد باید نگران شد.

 

از طرفی هم داستان غمناک ریزش مو از آنجایی آغاز می‌شود که تعداد موهایی که در طول روز از دست می‌دهید بیش از مقدار طبیعی باشد. در این صورت کم کم تراکم مو از دست می‌رود و فرد حق دارد که دچار اضطراب و نگرانی شود.

 

علل این بیماری می‌تواند از علل ساده و موقت باشد که دلایل متعددی دارد. برای مثال کمبود ویتامین یکی از دلایل ریزش مو می باشد.

 

خوشبختانه، روش‌های بسیاری برای درمان ریزش مو در زنان و مردان وجود دارد. در ادامه این مطلب سعی کرده ام تا یکی از راحت ترین، سریع ترین و ارزان ترین راه برای درمان ریزش و متوقف شدن آن را به شما معرفی کنم.

 

یکی از راه های سریع و سالم برای متوقف شدن ریزش موهای سر، استفاده از شامپوهای ضد ریزش بسیار قوی و برند می باشد.

 

شرکت های معتبری چون آلپسین، بناکور و کئون یکی از بهترین شرکت های تولید کننده شامپو در جهان می باشند که شامپوی ضد ریزش و تقویت کننده ریشه مو یکی از محصولات این شرکت ها می باشد.

نوشته دیگر :   یادگیری سئو چقدر طول می‌کشد؟

 

برای خرید شامپوی ضد ریزش ممکن است دچار این سردرگمی و ابهام شوید که کدام شامپو ممکن است با موی من سازگار باشد و آیا شامپویی که سفارش داده ام ممکن است موثر و مفید باشد.

 

در ادامه قصد دارم 2 محصول فوق قوی از شامپوهای ضد ریزش مو را به شما معرفی کنم.

 

  • شامپو ضد ریزش بناکور فعال کننده رویش مجدد مو BC Hair Activator Shampoo

 

شامپو ضد ریزش بناکور فعال کننده رویش مجدد مو BC Hair Activator Shampoo حجم دهنده موهای نازک و کم پشت و ریشه موهای ضعیف و نازک را تقویت کرده و مانع پیدایش آثار پیری زودهنگام می شود. این شامپو با ملایمت مو و پوست سر را پاکسازی کرده و موها را حجم می دهد.

 

شامپو فعال کننده حاوی تورین، کارنیتین، تارترات و اکیناسه برای افزایش رشد مو می باشد که تغذیه کننده و انرژی دهنده پیاز مو برای احیای موها است.

شامپو ضد ریزش بناکور حاوی پانتنول برای افزایش رطوبت و لطافت موها می باشد. استفاده از این محصول موهایی مقاوم و پرپشت را برای شما به ارمغان می آورد.

ویژگی های اصلی:

  • شامپو فعال کننده برای موهای کم پشت
  • حجم دهنده موهای نازک و کم پشت
  • انرژی دهنده پیاز مو برای احیای موها
  • افزایش رطوبت و لطافت موها
  • تنظیم چربی سطح پوست سر
  • حاوی تورین، کارنیتین، تارترات و اکیناسه
  • حجم 250 میل
  • محصول آلمان

 

برای افزایش رشد موهایتان میتوانید از شامپو ضد ریزش و فعال کننده استفاده کنید.

 

در سال 2000 کمپانی شوارتسکف آلمان محصولات مراقب از مو بناکور را به بازار عرضه کرده که در صدر آن میتوان به گروه فعال سازی مو اشاره کرد.

 

پس از استفاده از این گروه محصول احساس طراوت و جریان را پوست خود احساس خواهید کرد و از انتخاب محصولات گروه فعال کننده رویش مجدد مو نهایت رضایت را خواهید داشت.

همچنین برای تاثیر گذاری بیشتر از سرم فعال کننده ریشه همراه با شامپو ضد ریزش بناکور استفاده نمایید.

 

2- شامپو ضد ریزش آلپسین Alpecin Caffeine Shampoo c1 حجم 250 میل

 

شامپو ضد ریزش موهای چرب آلپسین به منظور درمان ریزش مو چرب فرموله شده است. کنترل‌ کننده ترشح چربی پوست سر نیز است و از زود چرب شدن پوست سر و مو جلوگیری می‌کند. همچنین این شامپو لطافت بخش، درخشان کننده و حالت دهنده مو بوده و باعث ابریشمی شدن موها می‌شود.

نوشته دیگر :   معرفی برخی تجهیزات آزمایشگاه مولکولی

این محصول علاوه بر کنترل ریزش مو از طریق تقویت پیاز مو و فولیکول‌های مو موجب افزایش تدریجی رشد و ضخامت مو نیز می‌شود.

 

کارایی این محصول به حدی است که با اولین استفاده متوجه اثرات آن خواهید شد. شامپو آلپسین مدل Active A۲ مخصوص افراد با موهای چرب است، اگر موی خشک و معمولی دارید شامپو a۱ آلپسین مخصوص مو خشک و معمولی است.

 

این شامپو دارای مواد موثره منتول، پانتنول و کافئین است که هر کدام به نوعی باعث تقویت موها و کنترل چربی مو و پوست سر موثر هستند.

 

ویژگی ها:

– بر پایه‌ی کافئین برای تقویت و محافظ از ریشه و ساقه‌ی مو

– کنترل کننده ترشح چربی در پوست سر چرب

– لطافت بخش، درخشان کننده و حالت دهنده مو

– ابریشمی کردن مو

 

معرفی برند آلپسین

 

آلپسین برند باقدمت آلمانی تولیدکننده محصولات ضدریزش و تقویت کننده مو است که از سال 1905 در حال فعالیت می باشد. آلپسین توسط دکتر ولف پس از سال ها تحقیقات گسترده در خصوص باکیفیت ترین فرمول ممکن جهت تقویت و جلوگیری از ریزش موی آقایان تاسیس گردید.

 

در مقایسه این دو محصول می توان گفت که هر دو در جایگاه خود بی نظیر هستند و قدرت و کارایی هر دو شامپو قابل انکار است.

 

برای خرید این دو شامپو با تضمین اصالت کالا می توانید به فروشگاه الی نو سر بزنید.

امیدواریم که این معرفی و مقایسه برای شما مفید بوده باشد.

 

در خصوص سایر درمان ها و روش های درمان ریزش مو اگر تجربه و راهکار و پیشنهاد دیگری دارید، خوشحال خواهیم شد که آن را با ما در میان بگذارید.