آیا کسب و کار طراحی وب شما نیاز به برندسازی مجدد دارد؟
چه مدت پیش کسب و کار طراحی یا کنسرت جانبی خود را شروع کردید؟ سه ماه؟ سه سال؟ و چه مدت از زمانی که کسب و کار خود را ارزیابی کرده اید، می گذرد؟ به عنوان یک طراح وب، وظیفه شما این است که به طور انتقادی و خلاقانه برای مشتریان خود فکر کنید، به همین دلیل است که از آنها سؤالاتی مانند:
- کسب و کار شما چند ساله است؟
- ماموریت آن چیست؟
- مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟
- شخصیت برند شما چیست؟
- پنج سال دیگر کسب و کار خود را کجا می بینید؟
هرچه کسب و کار را بهتر بشناسید، راحتتر میتوانید یک وبسایت طراحی کنید و هویت برند را حول آن برای آنها شکل دهید. اما من حاضرم شرط ببندم که شما زمان زیادی را برای انجام همین کار برای کسب و کار خود صرف نکرده اید. من می دانم که آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که برای ارزیابی کسب و کار خود و بالقوه تغییر نام تجاری آن را از کار درآمدزا صرف نظر کنید. با این حال، چه میشود اگر یک برند جدید بتواند کار بهتر، کیفیت بهتر مشتریان و دستمزد بهتر را برای شما به ارمغان بیاورد؟ دلیلی وجود دارد که چرا شما برای طراحی وبسایتی که کاملاً با مأموریت و شخصیت یک شرکت مطابقت دارد بسیار دقت میکنید. شما باید همین کار را برای خودتان انجام دهید.ایران سایت قدیمی ترین شرکت طراحی سایت iransite.com در ایران
4 سوالی که باید درباره کسب و کارتان از خود بپرسید
بسیاری از شرکتها تحت تغییر نام تجاری قرار میگیرند. در برخی موارد، به این دلیل است که آنها میخواهند یک تصویر مخدوش را پاک کنند، همانطور که در بود. تغییر نام تجاری Uber. در موارد دیگر، آنها تصمیم میگیرند برند خود را با تصاویری که منحصربهفردتر از آن خودشان است، مانند MailChimp تقویت کنند. انجام داد.
برای شما؟ خوب، ممکن است عملی تر و ساده تر از این باشد.
سناریوهای زیر را در نظر بگیرید. برخی ممکن است آشنا به نظر برسند در حالی که برخی دیگر نه. با این حال، اگر ارتباطی با سؤالات و موقعیتهایی که میخواهم مطرح کنم پیدا کردید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که کسبوکارتان تغییر نام تجاری انجام دهد:
1. آیا شما بدون طاقچه شروع کردید؟
طراحان وب در فضای بسیار شلوغ و رقابتی کار میکنند، بهویژه زمانی که نسل جوانتری از طراحان که با رایانهها و برنامهها بزرگ شدهاند وارد نیروی کار میشوند. به همین دلیل است که ممکن است متوجه شوید که کار بدون تخصص چندان برای شما کار نمی کند.
برای شروع، یک جک از همه کارها چندان متفاوت از دیگر طراحان وب نیست که ادعا می کنند همه این کارها را انجام می دهند. ثانیاً، اگر امروز یک وبسایت مربیگری، یک وبسایت SaaS هفته آینده و یک سایت تجارت الکترونیک هیولاآمیز یک ماه دیگر را انتخاب کنید، کار مؤثر برای شما بسیار سخت است.
در مورد نوع بازده و کیفیت خروجی که از تمرکز محدودتر حاصل می شود، باید گفت.
اگر نام کسبوکار یا وبسایت شما عبارت «من با هر کسی کار خواهم کرد» را بیان میکند. ذهنیت، ممکن است زمان تغییر باشد.اولین و مهمترین قدم برای سفارش طراحی سایت پیدا کردن شرکت معتبری است که در این زمینه فعالیت می کند. https://iransite.com/سفارش-طراحی-سایت
2. آیا طاقچه اشتباهی را انتخاب کردید؟
بگذارید بگوییم که شما آیا کسب و کار خود را با هدف قرار دادن یک منطقه خاص یا منطقه جغرافیایی راه اندازی کرده اید. اگر در این زمینه به سختی به موفقیت دست پیدا می کنید، ممکن است به این دلیل باشد که جایگاه اشتباهی را انتخاب کرده اید.
به عنوان مثال:
من یک مشتری دارم که آژانس طراحی او در ابتدا قرار بود شرکتهایی را در بخش خاصی از صنعت پزشکی هدف قرار دهد. با این حال، یک ماه پیش، او به من گفت که میخواهد به جای آن تمرکز را به بخش خاصی از فضای فناوری تغییر دهد.
او حق داشت تغییر را انجام دهد. در حالی که او ممکن است علاقه زیادی به حوزه پزشکی داشته باشد، کیفیت مشتری برای تجارت بد است. بنابراین، او جایگاه جدیدی ایجاد کرد که میدانست برای طراحی وبسایتها و مشتریانی که میتواند با آنها روابط عالی برقرار کند، راحت خواهد بود.
اگر به خاطر انتخاب جایگاهی که به نظر درست نیست یا سودآور نیست، خود را زیر پا می گذارید، برای تغییر هرگز دیر نیست.
3. آیا کسب و کار شما باید بزرگتر به نظر برسد؟
وقتی بسیاری از ما شروع به کار می کنیم، نمایشی تک مرد (یا زن) هستیم. از بسیاری جهات عالی است زیرا ما کنترل کاملی بر تجارت و تمام تصمیمات مربوط به آن داریم. با این حال، ممکن است زمانی فرا برسد که آن دسته از مشتریانی که می خواهید با آنها کار کنید، از شما انتظار دارند که تیمی از متخصصان را پشت سر داشته باشید.
اکنون، اینکه واقعاً کسی را برای کمک به شما در ساختن وبسایتها، نوشتن کپی یا مدیریت پروژهها استخدام میکنید یا نه، به شما بستگی دارد. با این حال، اگر شما یک سرویس طراحی وب پریمیوم به مشتریان می فروشید، نام تجاری و پیام شما باید این را بیان کند.
راست باشیم، تغییر نام تجاری می تواند یک تغییر نام ساده باشد. بنابراین، به جای اینکه کسب و کار خود را با استفاده از نام خود بازاریابی کنید، می توانید یک نام رسمی به آن بدهید. یا میتوانید نام تجاری خود را بهعنوان یک شرکت طراحی محلی به یک شرکت جهانی.
اگر احساس میکنید که ظاهر بزرگتر به کسبوکارتان به شما کمک میکند تا مشتریان بیشتری و مهمتر از آن، مشتریانی که مایل به پرداخت قیمتهای بالاتر هستند، به دست آورید، نام تجاری مجدد کمک خواهد کرد.
4. آیا خدمات خود را تغییر داده اید؟
این فقط تغییر از خدمات اولیه به خدمات برتر نیست که ممکن است نیاز به تغییر در برند و بازاریابی شما داشته باشد. تعویض انواع خدمات ارائه شده نیز می تواند این کار را انجام دهد.
من مشتری دیگری دارم که با مشکل مشابهی به من مراجعه کرد. داستان او به این صورت است:
او شرکت خود را در دهه 1970 به عنوان یک ارائه دهنده راه حل نرم افزاری برای چاپگرها راه اندازی کرد. همانطور که می توانید تصور کنید، این نوع کسب و کار در طول سال ها نیاز به پیشرفت زیادی داشته است. با این حال، چیزی که تغییر چندانی نکرده است، نام شرکت یا طراحی برند و پیام آنها است. به همین دلیل، فروش خدمات طراحی و نگهداری وب به مشتریان دشوار است.
برای کاهش سردرگمی، آنها به یک نسخه کوتاه شده از نام شرکت میروند، نشانواره را برای مطابقت تغییر میدهند و اکنون به تحت یک طراحی مجدد کامل و بازنویسی وب سایت خود. اگر بخواهند به مخاطبی مدرن با نیازهای مدرن دست یابند، این تنها راه حل منطقی است.
اگر تغییر عمدهای در انواع خدماتی که ارائه میدهید ایجاد کردهاید و احساس میکنید که نام تجاری شما دیگر نشاندهنده کاری که انجام میدهید نیست، وقت آن است که آن را تغییر دهید.
آیا کسب و کار طراحی وب شما نیاز به برندسازی مجدد دارد؟
نکته خوب در مورد این تمرین این است که به شما بهانه ای می دهد تا توقف کنید و به این فکر کنید که کسب و کار شما در حال حاضر چیست، به چه کسانی خدمت می کند و به کجا می خواهید با آن بروید. این همیشه چیزی نیست که فکر می کنید به عنوان یک طراح وب در اولویت قرار دهید، زیرا شما بسیار مشغول انجام آن برای دیگران هستید.
با این حال، این یک تمرین عالی است که یک بار در سال انجام دهید تا مطمئن شوید که کسب و کار شما در مسیری است که می خواهید انجام دهد. و اگر نه، نام تجاری و طراحی خود را تنظیم کنید تا بتوانید قبل از اینکه خیلی دیر شود در مسیر درست قرار بگیرید.
منبع: https://iransite.com/