کارفرما برای ردیابی لولهها میتواند از ویدئو جدول سایز لوله کاروگیت گرافی استفاده کند. داخل این لولهها صاف و صیقلی است. مواد عبوری در داخل این لولهها نیز جامد است. همچنین استفاده از سطح داخلی صاف مانع از رسوب گذاری مواد جامد جاری در لولهها میگردد. این صیقلی بودن موجب گشته تا از رسوب گذاری مواد جامد در گذر زمان ممانعت به عمل آید. از این رو، در سال های اخیر و با افزایش قیمت فولاد و سیمان، میزان سرمایه گذاری در استفاده از لوله های پلی اتیلن کاروگیت بسیار افزایش یافته است. علت تولید کاروگیت افزایش مقاومت لولهها از لحاظ فیزیکی، مکانیکی، استاتیکی در پروژههای در حال اجرا است. این لوله ها که جزو لوله های فاضلابی باکیفیت و مرغوب به حساب می آیند، از پلیمیری به نام پلی پروپیلن تولید می شوند و برای نصب آنها نیازی به استفاده از چسب یا حرارت دادن لوله ها نیست. با این تفاوت که لوله پلیکا برای انتقال فاضلاب درون ساختمان استفاده میشود و لوله کاروگیت برای جمع آوری و انتقال فاضلاب در خارج از ساختمان کاربرد دارد. لوله کاروگیت با جنس پلی اتیلن نسبت به دیگر انواع آن بیشترین کابرد و استفاده را در پروژههای شهری و جادهای دارد.

 

بنابراین برای صرفه جویی در هزینهها میتوان از لولههایی با قطر پایین استفاده کرد. از نیروی انسانی کمتری استفاده می شود و می توان آن را در مکان های بسیار محدود نصب کرد. بهترین مکان برای خرید عمده و ارزان لوله کاروگیت در کشور نمایندگی های معتبر فروش این محصول است. برای اطلاع از نحوه خرید لوله کاروگیت 200 میلی متر و قیمت روز این لوله می توانید با گروه صنعتی ایران پایپ تماس حاصل کنید. برای خرید هرگونه لوله با کارشناسان لوله اتصالات تماس بگیرید… فناوری خطوط تولید محصولات شرکت پایپ گستر در سال 1385 با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و کارشناسان مجرب ایرانی و بین المللی توسعه یافته و با مزایای پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) و تکنولوژی تولید پیشرفته ترکیب شده تا یک راه حل مهندسی برای تولید لوله سبک وزن با ظرفیت بارگیری بالا ایجاد شود. محققان سنگاپوری برای تولید این ماده از بطری های پلاستیکی متداول جنس پلی اتیلن ترفتالات (PET) استفاده کردند. در برابر خوردگی نسبت به نمونههای پلاستیکی مقاوم است. لوله کاروگیت 110 میلی متری: ابعاد و اندازه این لوله ها پایین بوده و معمولا به منظور هدایت فاضلاب خانگی یا پوشش کابل های برق و فیبر نوری مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله ها یکی از اصلی ترین تجهیزاتی هستند که در اجرای پروژه های ساختمانی و اکثر ساخت و سازها مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به آنکه در انتهای لوله های پوش فیت سوکت تعبیه شده است، این لوله ها به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه قابل نصب هستند. با توجه به آنکه لوله فاضلابی پلی اتیلن از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است، در برابر انواع حلال ها و ترکیبات شیمیایی مقاوم است و دچار آسیب نمی شود. این لوله را با نامهای متعددی نظیر پلی اتیلن فاضلابی، لوله فاضلاب شیاردار و لوله پلی اتیلن دوجداره میشناسند. لوله کاروگیت لولهای است از جنس پلی اتیلن یا پلی پروپیلنی که در سطح بیرونی آن شیاردار و کنگرهدار و سیاه رنگ است و سطح داخلی آن صاف و صیقلی و زرد یا آبی رنگ است. شبکه فاضلاب نیاز به تجمیع، بازرسی و تعمیر دارد که این نیاز با استفاده از منهول برطرف میگردد. خاکریزی اصلی ثانویه (Secondary Initial Backfill ) : این لایه وظیفه توزیع نیروهای سربار و جدا نمودن لوله کاروگیت از هر گونه اثرات ناشی از خاکریز نهائی را برعهده دارد. لایه پوشا (Embedment) : این قسمت که دور تا دور لوله را می­پوشاند و تماس مستقیم با سطح خارجی لوله دارد خود از چند لایه تشکیل شده است که در مجموع وظیفه انتقال بار و جلوگیری از تغییر شکل لوله را بعهده دارد.

نوشته دیگر :   قیمت ورق آجدار

 

لوله کاروگیت 315: در فاضلاب شهری و فاضلاب مجتمع ها و بیمارستان ها و زهکشی کاربرد دارد. برای کارگزاری برخی از مدلهای لوله زهکشی نیاز است که شن و ماسه دانهبندی شده در نظر گرفته شود که خوشبختانه لوله های زهکشی مشبک با پوشش مصنوعی PP از هزینه زیاد مربوط به این بخش در امان است. لوله زهکشی کاروگیت مسطح است و این موضوع سبب میشود که زه آب به سادگی از آن عبور نماید. نوع و جنسی که دارند دارای قیمت های مختلفی هستند. علیرغم مقاومت فشاری بالا، لولههای کاروگیت نسبت به لولههای پلیاتیلن تک جداره وزن کمی دارند. حال با توجه به جدول بالا، قصد داریم کاربرد برخی از لوله های کاروگیت دوجداره را با توجه به قطرشان برایتان توضیح دهیم. این دستگاه با برترین برندهای اروپایی ساخته و وارد شده است. لوله کاروگیت سایز۳۵۵ یکی از ارزان ترین لوله هاست و در عین ارزان بودن مقاوم کار آمد و دارای ظاهر خوبی است و شما می توانید با کار گذاشتن این لوله درون فاضلاب شهری و ساختمانی خیال خود را در زمینه فاضلاب و پس اب های شهری و ساختمانی راحت کنید.در نظر داشته باشید لوله کاراگیت سایز۳۵۵ یکی از پر فروش ترین و پر استفاده ترین لوله ها در خط لوله است زیرا هم از نر قیمتی و هم از نظر اندازه و وزن بسیار سبک است.

 

لوله های پی وی سی از مقاومت خوبی در برابر ترکیبات شیمیایی، اسیدی و بازی برخوردار هستند. بخش خارجی این لوله ها حالت موج دار دارد که این ویژگی به مقاومت بالای آنها در مقابل فشار و ضربه کمک می کند. طول عمر بالایی دارد. این امر موجب می شود که این لوله ها ماندگاری و عمر مفید بالایی داشته باشند، دچار زنگ زدگی نشوند و گزینه ای مناسبی برای سیستم های فاضلاب خانگی به شمار آیند. همین امر موجب میشود تا خطر گرفتگی لولهها و هزینه نگهداری به حداقل برسد. پرتی آنها در هنگام نصب در حداقل مقدار ممکن است. در پروژه های بزرگ، زمان انجام کار ها، باید به حداقل میزان ممکن برسد. بعد از اتصال لوله ها به یکدیگر، باید خاک فشرده سازی شود. این نوع از لوله ها از پلیمری به نام پلی اتیلن تولید می شوند و به لطف بهره مندی از ویژگی های خاص، گزینه ای مناسب برای سیستم های فاضلاب خانگی و صنعتی هستند.

نوشته دیگر :   نهال گردو پیوندی چیست؟ (راهنمای خرید)

 

کارخانه تولید لوله های پلی اتیلن در اصفهان شامل خدمات دهی و فروش انواع لوله های پلی اتیلن به اصفهان، شهر های حومه و سراسر ایران است. طول عمر و ماندگاری این لولهها به چه عواملی بستگی دارد؟ این نوع لوله فاضلابی در مقابل لرزه و ضربه مقاومت بسیاری دارد و به ندرت دچار شکستگی می شود. حمل آنها نسبت به لولههای فولادی آسان است. این لوله های پوش فیت با توجه به داشتن استحکام فراوان، نسبت به لوله های فاضلابی مشابه از مقاومت بیشتری در برابر مواد شیمیایی و اسیدی برخوردار هستند. از انجایی که لوله های دوجداره پلی اتیلن دارای زبری هیدرولیکی کمتری نسبت به سایر لوله ها هستند این لوله ها را میتوان از طریق انتخاب لوله ها با سایز کوچکتر بهینه سازی کردو بنابراین هزینه های کلی مربوط به پروژه کاهش میابد. انرژی سازان در راستای گسترش صنعت و با هدف تغذیه کشورهای متقاضی لوله های پلی اتیلن، اقدام به صادرات لوله های کاروگیت کرده است. برای مشاهده سایت فروشگاهی جدید پلی صنعت پارس اینجا کلیک کنید. شرکت لوله شاپ بیش از ده سال سابقه در حوزه ساخت و عرضه تجهیزات صنعت آب پیشگام در ساخت انواع لوله و اتصالات کاروگیت می باشد.

 

به عنوان مثال برخی از لوله ها از نظر کاربری مناسب استفاده در سیستم های آبرسانی و انتقال آب آشامیدنی هستند، برخی در سیستم های گاز رسانی استفاده می شوند و انواع دیگری از آنها نیز به عنوان لوله فاضلابی در ساختمان ها و مراکز صنعتی بکار گرفته می شوند. البته لازم به ذکر است که لوله های دوجداره کاروگیت به گونه ای طراحی شده اند که مناسب برای عبور انواع سیالات از درون خود می باشند. بنابراین این لوله ها نه تنها برای مصارف خانگی گزینه ای مناسب هستند، بلکه برای انتقال های صنعتی نیز از آنها استفاده می شود. یک لوله کاروگیت لوله ای است که بیش ترین کاربرد آن در انتقال فاضلاب صنعتی و خانگی و انتقال دادن سیالات است. لوله کاروگیت ۱۱۰ : مورد استفادهدر فاضلاب خانگی و غلاف دور کابل برق کاربرد دارد. مهمترین مسئله در تعیین قیمت اولا نوع پلی اتیلن مورد استفاده است و در درجه دوم کیفیت ساخت لوله می باشد که این مهم وابستگی زیادی به تجهیزات ساخت و تجربه تولید کننده لوله ها دارد. خوشبختانه لوله پلی اتیلن مقاومت حرارتی و تغییر شکل اندکی در برابر دمای بسیار بالا داشته و دارد.