دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :ارزشیابی دوره های ضمن خدمت معلمان مشمول ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان با و بدون سابقه شرکت در دوره های آموزشی 

تکه ای از متن پایان نامه :

6.آیا بین معلمان آموزش دیده و آموزش ندیده در میزان کیفیت بهداشت روانی محیط یاددهی – یادگیری تفاوت هست؟

 تعریف اصطلاحات

تعریف نظری

ارزشیابی[1]: فرایند جمع آوری و تفسیر نظام دار شواهدی می باشد که در نهایت به قضاوت ارزشی به اقدامی معین بینجامد.( کیامنش )

ارزشیابی توصیفی[2]:رویکردی در ارزشیابی تحصیلی – تربیتی می باشد که با بهره گیری از ابزارها و روش های مناسب (آزمون،مشاهدات،پوشه کار و …) اطلاعات لازم را در ابعاد مختلف یادگیری ، متناسب با جنبه های مختلف شخصیت دانش آموز ، برای شناخت دقیق او در اختیار معلم و اولیاء قرار می دهد تا بر اساس آن ، تدابیر مناسب برای بهبود شرایط و فرایند یاددهی – یادگیری پیش بینی و اجرا گردد(رادمنش ،ص 33).

آموزش ضمن خدمت[3]: فرایند ارایه ی آموزش جهت بهبود بخشیدن فعالیت ها و وظایف افراد در ارتباط با شغل و حرفه تخصصی آنان که عمدتا به مقصود افزایش دانش و مهارت و تغییر توجه های حرفه ای آنان صورت می پذیرد تا بوسیله آن افراد بتوانند به گونه ای موثر وظایفشان را به انجام رسانند.( فتحی واجارگاه،1383)

تعریف عملیاتی

ارزشیابی: در این پژوهش،مقصود از ارزشیابی مطالعه دوره های ضمن خدمت ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان با و بدون سابقه شرکت در کلاس های ضمن خدمت می باشد.

[1]  Evaluation

مطلب مرتبط :   پایانامه کارشناسی ارشد در رابطه با : بررسی تطبیقی جایگاه زن در قرآن و حدیث و فمینیسم با نگاهی به ریشه ها و سیر تاریخی آن

[3] In-Service Training
ارزشیابی دوره های ضمن خدمت معلمان مشمول ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان با و بدون سابقه شرکت در دوره های آموزشی

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه