دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :ارزشیابی دوره های ضمن خدمت معلمان مشمول ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان با و بدون سابقه شرکت در دوره های آموزشی 

تکه ای از متن پایان نامه :

ارزشیابی توصیفی: شیوه ارزشیابی توصیفی،کلیه روش ها و راهکارهایی می باشد که بر مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش ،آغاز در تعدادی مدارس به صورت آزمایشی اجراشد و سپس در کلیه مدارس ابتدایی به اجرا درآمده می باشد.

 

 

 

 

در عصر کنونی، تعلیم و تربیت آن نیست که اطلاعاتی را به ذهن دانش آموزان منتقل کند و سپس با ارزشیابی از میزان انباشتگی آن آگاهی یابد و موفقیت فرد را در ارتقاء پایه تحصیلی رقم بزند، بلکه دانش آموزان بایستی بتوانند در محیط خارج از مدرسه و در محیط واقعی زندگی و با حل مسائل واقعی دست و پنجه نرم کنند و آنها را به نحو مطلوب حل کنند. پس بایستی از مفاهیم و موضوعات درک عمیق داشته باشند. همچنین مهارت ها و توجه هایی کسب کنند که در زندگی واقعی به کار گرفته گردد. یادگیری سطحی, کاربردی در موقعیت های واقعی و متنوع زندگی ندارد(حسنی،1384).

 

تعریف ارزشیابی[1] 

مانند سایر واژه های علوم تربیتی ، در خصوص مفهوم ارزشیابی توافق کامل وجود ندارد.

ال.ج. کرونباخ[2] (1962) ارزشیابی را به عنوان “گردآوری و کاربرد اطلاعات به مقصود اخذ تصمیم در برنامه آموزشی ” می داند(رادمنش،1389).

[1] Evaluation

[2] L.j.Cronbach
ارزشیابی دوره های ضمن خدمت معلمان مشمول ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان با و بدون سابقه شرکت در دوره های آموزشی

مطلب مرتبط :   پایان نامه کارشناسی ارشد: بررسی مدل احتمال خطی بر میزان استفاده از خدمات دندانپزشکی در شرکت بیمه ایران

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

دسته‌ها: دسته‌بندی نشده