دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :ارزشیابی دوره های ضمن خدمت معلمان مشمول ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان با و بدون سابقه شرکت در دوره های آموزشی 

تکه ای از متن پایان نامه :

 

با کاربرد  الگوی ارزشیابی ، فرایند یاددهی- یادگیری بهبود می یابد. یعنی ماهیت درمانی دارد. زیرا در نظر داشتن فرایند ، از یک نظر به معنی حذف موانع یادگیری می باشد. با حذف موانع نتیج مورد انتظار آموزشی، بهتر محقق می گردد. روش ها و فنون این نوع ارزشیابی به دانش آموز کمک می کند تا عمیق تر وبیشتر درگیر مباحث درسی شوند، به همین سبب انتظار می رود در مجموع ، یادگیری بهتر در کلاس درس صورت پذیرد و ضعف های عملکرد دانش آموز در فرایند ارزشیابی بهبود یابد.

 

 

آن ها می پرسند: امروز چه چیزی در مدرسه یاد گرفته ای؟ و دانش آموز بدون ترس و اضطراب آن چه را یاد گرفته برای پدر و مادرش توضیح می دهد.

 

5- افزایش اعتماد به نفس:

وقتی دانش آموز از معیار ها و ملاک های عملکرد صحیح در مورد انتظار آموزشی آگاهی داشته باشد می تواند اثر خودش را مطالعه و ارزشیابی نماید. این کار باعث می گردد کودک، احساس استقلال و اعتماد به نفس پیدا کند و همچنین اظهار قوت ها و موفقیت های دانش آموزان در حین فعالیت های یادگیری توسط معلم ، به افزایش اعتماد به نفس     دانش آموز منجر می گردد.

 

6- افزایش مشارکت در یادگیری:

علاقه دانش آموزان به یادگیری و توجه مثبت به مدرسه ، مشارکت دانش آموزان در فرایند یادگیری را افزایش      می دهد. این کودکان فعالانه در امر یادگیری درگیر      می شوند. یکی از نشانه های این درگیری فعال یا یادگیری فعال ، در نحوه پرسش آنها می باشد.

مطلب مرتبط :   پایان نامه ارشد رشته روانشناسی گرایش سنجش و اندازه گیری : ارزشیابی دوره های ضمن خدمت معلمان شامل ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان با سابقه شرکت در دوره های آموزشی

 

7-رشد مهارت خود اصلاحی و خود تنظیمی:
ارزشیابی دوره های ضمن خدمت معلمان مشمول ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان با و بدون سابقه شرکت در دوره های آموزشی

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه