دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :ارزشیابی دوره های ضمن خدمت معلمان مشمول ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان با و بدون سابقه شرکت در دوره های آموزشی 

تکه ای از متن پایان نامه :

از چندین جنبه می توان این دو نوع ارزشیابی را با هم مقایسه نمود :

  1. هدف[1]:

هدف ارزشیابی کمی ، شناسایی میزان یادگیری دانش آموزان می باشد که غالبا در سطوح پایین یادگیری (دانش و درک) صورت می پذیرد.

هدف ارزشیابی توصیفی ، شناسایی عوامل موثر در فرایند یاددهی – یادگیری و ایجاد شرایط بهتر برای یادگیری دانش آموزان می باشد.

  1. مقیاس[2]:

در ارزشیابی کمی از مقیاس فاصله ای (20 – 0 ) بهره گیری می گردد.

در ارزشیابی کیفی از مقیاس رتبه ای (خیلی خوب ، خوب ، قابل قبول ، نیازمند آموزش و کوشش بیشتر) بهره گیری می گردد.

  1. ابزار:

در ارزشیابی کمی ابزار کار ، عمدتا آزمون های کتبی می باشد.

در ارزشیابی کیفی از ابزارهای متنوع (پوشه کار ، آزمون های کتبی ، آزمون های عملکرد ، تکالیف درسی ، مشاهدات و …) بهره گیری می گردد.

  1. بازخورد[3]:

در ارزشیابی کمی بازخورد به صورت عددی و نمره ای می باشد.

[1]

[2] Scale

[3] Feedback
ارزشیابی دوره های ضمن خدمت معلمان مشمول ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان با و بدون سابقه شرکت در دوره های آموزشی

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

مطلب مرتبط :   پایان نامه ارشددرباره بررسی مدل احتمال خطی بر میزان استفاده از خدمات دندانپزشکی در شرکت بیمه ایران

 دانلود از لینک پایین صفحه

دسته‌ها: دسته‌بندی نشده